Om met zekerheid vast te stellen dat het mogelijk is om uw data terug te winnen is een analyse van de beschadigde eenheid nodig. In de meeste gevallen is het mogelijk om de data terug te winnen, desalniettemin is in een aantal gevallen data recovery niet mogelijk. Daarom investeert AIGON continue in research & development om zo in 90% van de gevallen met succes data terug te kunnen winnen.
Bij AIGON bieden wij vaste prijzen in verhouding tot de schade aan. Om de schade en de kosten vast te kunnen stellen is een analyse nodig van de beschadigde eenheid.
De belangrijkste fabrikanten geven ons de toestemming om in ons laboratorium hun opslagmedia te openen en te manipuleren om zo data terug te kunnen winnen. Onze service voldoet aan de eisen om de garantie te behouden van uw opslagmedium.
Om het recovery proces makkelijker en soepeler te laten verlopen, biedt AIGON de verzending van uw opslagmedium gratis aan. U hoeft alleen maar uw opslagmedium te verpakken volgens de richtlijnen die u vindt onder sectie verzending en aan onze costumer service vragen het pakketje op te halen via 020 71 57348 (telefonische ondersteuning in het Engels). Twijfel niet contact met ons op te nemen indien u meer informatie wilt.
Data recovery gebeurt in 5 tot 10 werkdagen, na ontvangst van uw opslagmedium. Soms is de schade te complex en kan de data recovery niet binnen de 10 dagen voltooid worden. Normaal gesproken is dit al tijdens diagnose duidelijk en stellen wij u daarvan op de hoogte zodat u kunt aangeven of dat u door wilt gaan met het proces of niet.
De terug gewonnen data wordt gratis verzonden op een nieuwe harde schijf, 250Gb. (bij meer capaciteit vraag naar de prijzen).
AIGON raadt u aan om uw opslagmedia niet meer te gebruiken na data verlies, u loopt dan het risico om op nieuw uw data te verliezen. Het doel van onze service is niet het repareren van uw harde schijf, maar om uw data terug te winnen.
U kunt de data recovery service betalen via een bankoverschrijving, met een bankcheque of met een credit card.